Wij verzorgen uw totale administratie
Het maakt niet uit of u de administratie nu in een schoenendoos aanlevert of digitaal. Samen met u bepalen wij hoe de administratie moet worden opgezet en bepalen wij hoe die moet worden verwerkt en beheerd. Om uw administratie efficient te verwerken maken wij gebruik van enkele tools zoals:
Uiteraard heeft u de mogelijkheid om deels zelf de administratie in te voeren.
Elke klant is anders. Daarom bekijken we samen hoe de samenwerking het beste ingericht kan worden. Wij kunnen u ondersteunen met de volgende werkzaamheden:
Uiteraard kunnen er ook verschillende en specifieke vraagstukken zijn. Om deze reden werken wij samen met diverse gespecialiseerde partners op fiscaal en juridisch gebied. Zij hebben vaak jarenlange ervaring in hun vakgebied en zijn bereid u met hun dienstverlening van dienst te zijn.
Zo heeft u één aanspreekpunt die alles voor u beheerd. Dat is wel zo duidelijk.
We bekijken graag samen wat voor u de beste aanpak is.
Maak een afspraakOf bel 078-6151629