Financiële administratie

Wij verzorgen uw totale administratie

Samen uw administratie opzetten

Het maakt niet uit of u de administratie nu in een schoenendoos aanlevert of digitaal. Samen met u bepalen wij hoe de administratie moet worden opgezet en bepalen wij hoe die moet worden verwerkt en beheerd. Om uw administratie efficient te verwerken maken wij gebruik van enkele tools zoals:

  • Snelstart, eenvoudig én gebruiksvriendelijke pakket
  • Exact, een modern financieel ERP pakket

Uiteraard heeft u de mogelijkheid om deels zelf de administratie in te voeren.

Wat kunnen we voor u doen

Elke klant is anders. Daarom bekijken we samen hoe de samenwerking het beste ingericht kan worden. Wij kunnen u ondersteunen met de volgende werkzaamheden:

  • inrichten van uw administratie
  • verzorgen van uw administratie (geheel/gedeeltelijk)
  • samenstellen van de jaarrekening
  • verzorgen van tussentijdse rapportages
  • verzorgen van de aangifte omzetbelasting
  • verzorgen van overige fiscale aangiftes (zie ook fiscaal)
  • opstellen begrotingen
  • contact met Belastingdienst en UWV
  • contact met banken

Uiteraard kunnen er ook verschillende en specifieke vraagstukken zijn. Om deze reden werken wij samen met diverse gespecialiseerde partners op fiscaal en juridisch gebied. Zij hebben vaak jarenlange ervaring in hun vakgebied en zijn bereid u met hun dienstverlening van dienst te zijn.

Zo heeft u één aanspreekpunt die alles voor u beheerd. Dat is wel zo duidelijk.

Uw financiële administratie opzetten?

We bekijken graag samen wat voor u de beste aanpak is.

Maak een afspraak

Of bel 078-6151629